• If your have CLUB EVENTS/RIDE & would like to announce it here,
    Message traxxas-modifier about it :-)

[WTS] Xado Product

Status
Not open for further replies.

isdaniel

Super Veteran
ada brg baik utk mtr dari xado

- XADO Revitalizants
kegunaannya : untuk memperbaiki calar2 halus pada silinder mesin, dan memperbaiki bahagian mesin yang haus.

- Verylube Turbo Moto :
kegunaannya : untuk perawatan mesin dan mengurangi geseran dalam mesin.

- VeryLube Anticarbon:
kegunaannya : untuk membuang sisa karbon di ruang bakar.

- Vitalflush:
kegunaannya : untuk menanggalkan kekotoran minyak hitam yg melekat pd komponen engine @ engine flush
 

phl6684

Moderator
Staff member
sy vitalflush je xpnah pkai g...yg len2 yg is tulis tuh da try..

result the best...huhu...terbaek dr XADO
 

isdaniel

Super Veteran
phl6684 said:
sy vitalflush je xpnah pkai g...yg len2 yg is tulis tuh da try..

result the best...huhu...terbaek dr XADO
bro x berminat nak jadi wakil penjual xado ke? sebelah utara ramai pengguna bg produk nie utk kereta..

org penang, kulim ada call aku..sbb ramai yg dah pakai kat sane
 

takeshipett08

New Member
- Verylube Turbo Moto :
kegunaannya : untuk perawatan mesin dan mengurangi geseran dalam mesin.

- VeryLube Anticarbon:
kegunaannya : untuk membuang sisa karbon di ruang bakar.

berapa harga utk 2 barang nih bro??

saya da pakai xado mmg berkesan la :)
 

isdaniel

Super Veteran
takeshipett08 said:
- Verylube Turbo Moto :
kegunaannya : untuk perawatan mesin dan mengurangi geseran dalam mesin.

- VeryLube Anticarbon:
kegunaannya : untuk membuang sisa karbon di ruang bakar.
Verylube Turbo Moto - RM49
VeryLube Anticarbon - RM19
 

y4stroker

Super Veteran
heheheheheh..brg suda sampaii...pek pertama sudah d isi,,hehehe..249 km untuk pek seterusnya..
tq bro isdaniel..
 

phl6684

Moderator
Staff member
bro is
nk jadi mmg nk jadi...tp modal nk kuar sket tuh xbrapa ada lg bro...lgpon sy jnis yg mmg xreti berniaga nie..hehehe...insyaallah nnt...ade rezeki ade la...
 

y4stroker

Super Veteran
tadi start moto bunyi mcm syahdu sket dr biase..xtau la psikology effect/syok sendiri..hehehe..padahal xsampai 100km runing pon..
 

y4stroker

Super Veteran
just want to share..
dah 3rd pack..enjen [glow=red]MAKIN SHAHDU[/glow]...MAKIN..hehehe
TERBAIK!!!!!!!!!!!
xsabar nak habiskan mileage..hehe
 

Pandir135

Super Veteran
memang trbaik dri bro is...dah brbulan2 pkai dn 2x tukar mnyak itam engin masih bak kata bro stroker.. SHAHDU....kih...kih...kih
 

phl6684

Moderator
Staff member
bley jer..lg semut nnt engine tuh bunyik..hehehhehe...shahdu jer...nk merembat pon at least confidence ++++
 

semut

Veteran
Bro barang ade lagi x? nak order la mcam ni,tak leh tahan ni
tegok komen2 yang boleh menaikan syahwat untuk membeli
hehehehe....
 
Status
Not open for further replies.
Top