• If your have CLUB EVENTS/RIDE & would like to announce it here,
    Message traxxas-modifier about it :-)

LC 135 CAM RACING FOR PICK N TOP

kid

Super Veteran
can u upload ur image but this time focus the label daytona at ur camshaft.the color of ur matel is black but daytona is sliver and the degree look like 290- 300 and the lift is 5.7-6mm.and it look like cam costerm made which u can look at the low is tin mean this cam have cuting ..a good camshaft is highlift and big body ..

bro nokia dok mane?

kid

Super Veteran
tepet x berbunyi ikat la ketat2..pikup mmg kuat tp top menung .. longar kan sket tepet tue baru top nak menung ..

doraemondizon

Super Veteran
kid said:
can u upload ur image but this time focus the label daytona at ur camshaft.the color of ur matel is black but daytona is sliver and the degree look like 290- 300 and the lift is 5.7-6mm.and it look like cam costerm made which u can look at the low is tin mean this cam have cuting ..a good camshaft is highlift and big body ..

bro nokia dok mane?
thanks..
that's what we need to know..

Anh*Phong

Nice to see you, i'm phong, i'm from Vietnam, could you show me the price of Yoshimura exhaust for 135lc? Thanks very much.

kid

Super Veteran
nokia26sg said:
Try le Dulu Cam Nie baru tahu.....
bro kalau x best cam mane? rege 200++ tue cam degree 300 pon baru 170++ .. mahal sgt la bro..kalau x best bleh pulang balik?

nokia26sg

Salam semua...(ANDA BERHAJAT NAK UBAHSUAI MOTOR?)

Bunyi STD tapi power...sape nak buat motor?
tukar blok 60mm,high cam,carb STD,ekzos STD,(cdi STD Pun Boleh),setting sporket,
Bila dah buat bunyi enjin pun macam STD...(Semua Buat Sendiri tiada bengkel yg terlibat) trimas.
Salam semua...(ANDA BERHAJAT NAK UBAHSUAI MOTOR?)

CAm yg saya guna nie mmg tak effect enjin..seperti rod,,kalau guna cam yg terlalu power,,boleh effect ROD..
CAM yg Terlalu power berasal dari thailand,,,tapi ROD tak tahan....cepat berbunyi,.kalau main race haram...sesekali tak pe lah,,,